زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید
سرخط خبرها

خبر خوب درباره وضعیت درمانی عزت‌الله مهرآوران

  • کد خبر: ۸۲۹۶۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
خبر خوب درباره وضعیت درمانی عزت‌الله مهرآوران
پسر عزت‌الله مهرآوران از رضایت بخش بودن روند درمان این بازیگر در پی ابتلاء به کرونا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عزت‌الله مهرآوران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پس از ابتلاء به کرونا چند روزی می‌شود که در بیمارستان آتیه تهران بستری است، برای تسهیل در روند درمان، حتی مدتی به خواب مصنوعی برده شد اما خوشبختانه خبرها از بهبود وضعیت وی حکایت دارد.

هژیر مهرآوران، فرزند این هنرمند درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش به ایسنا گفت: ایشان چند روز خون ریزی معده داشتند که خداراشکر شب گذشته خونریزی قطع شده است و به ما گفتند وضعیت کلی رو به بهبود است.

او افزود: داروی بیهوشی را قطع کرده‌اند ولی آرام بخش‌های قوی می‌زنند. کم کم دارند پدرم را به حالت هوشیاری بر می‌گردانند. تا جایی که من متوجه شدم، ایشان حالت نیمه هوشیار دارند و از حالت خواب مصنوعی خارج شده‌اند.

مهرآوران در پایان تاکید کرد: به ما گفتند، هنوز برای بهبودی کامل به کار و زمان زیایدی نیاز است، اما هم قلب و هم ریه نسبت به روزهای گذشته خداراشکر رو به بهبود است.

عزت الله مهرآوران چندی قبل دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->